L Petrauskas J Skūpienė - Informatikos olimpiados algoritmai ir taikymo pavyzdžiai
Ši knyga yra priemonė skirta ruoštis informatikos olimpiadoms. Joje nuosekliai apžvelgiami algoritmai ir svarbiausios susijusios sąvokos, reikalingos ruošiantis informatikos olimpiadoms. Medžiaga išdėstyta sudėtingėjimo tvarka. Pradedama nuo algoritmo sąvokos ir paprasčiausių algoritmų, skirtų bendro didžiausio daliklio ar pirminių skaičių paieškai.

Knygą sudaro 13 skyrių, skirtų algoritmo ir algoritmo sudėtingumo sąvokoms, pirminių skaičių paieškai, rekursijai, grįžimo metodui, rikiavimui ir paieškai, įvairiems grafų algoritmams, dinaminiam programavimui ir strateginių stalo žaidimų algoritmams.

Kiekviena tema iliustruota keliais įvairaus sudėtingumo uždaviniais, paimtais iš realių olimpiadų.
Dariush Derakhshani - Maya 7
"Maya 7 trimatės animacijos pradmenys" - puiki galimybė įgyti trimatės animacijos pradmenis. „Maya" trimatės animacijos ir efektų programinę įrangą vertina viso pasaulio vaizdo klipų, kompiuterinių žaidimų kūrėjai, profesionalūs dizaineriai. Skaitydami šią knygą jūs susipažinsite su pačiomis įvairiausiomis „Maya" programos funkcijomis, įrankiais, sužinosite, kaip sukonstruoti, atvaizduoti, animuoti savo sukurtus veikėjus. Pridėtame kompaktiniame diske rasite iliustracijų, filmukų ir scenų failus, kurie leis su knygos medžiaga susipažinti kompiuteryje. Be to, rasite „Maya" programinę įrangą, skirtą savarankiškam mokymuisi.