L Petrauskas J Skūpienė - Informatikos olimpiados algoritmai ir taikymo pavyzdžiai
Ši knyga yra priemonė skirta ruoštis informatikos olimpiadoms. Joje nuosekliai apžvelgiami algoritmai ir svarbiausios susijusios sąvokos, reikalingos ruošiantis informatikos olimpiadoms. Medžiaga išdėstyta sudėtingėjimo tvarka. Pradedama nuo algoritmo sąvokos ir paprasčiausių algoritmų, skirtų bendro didžiausio daliklio ar pirminių skaičių paieškai.

Knygą sudaro 13 skyrių, skirtų algoritmo ir algoritmo sudėtingumo sąvokoms, pirminių skaičių paieškai, rekursijai, grįžimo metodui, rikiavimui ir paieškai, įvairiems grafų algoritmams, dinaminiam programavimui ir strateginių stalo žaidimų algoritmams.

Kiekviena tema iliustruota keliais įvairaus sudėtingumo uždaviniais, paimtais iš realių olimpiadų.
Matematika 12. Mokytojo Knyga
Knyga skiriama mokytojui, dėstančiam matematiką 12 klasėje pagal vadovėlį "Matematika 12, I ir II dalys" bei atitinkamą uždavinyną.
Mokytojo knygos struktūra tokia pat kaip ir vadovėlio. Čia pateikiami:
- kiekvieno skyriaus ir skyrelio metodiniai nurodymai bei pastabos;
- uždavinių sprendimai, komentarai ir atsakymai.
Knyga naudinga ne tik mokytojams, bet ir moksleiviams bei jų tėvams...
Dariush Derakhshani - Maya 7
"Maya 7 trimatės animacijos pradmenys" - puiki galimybė įgyti trimatės animacijos pradmenis. „Maya" trimatės animacijos ir efektų programinę įrangą vertina viso pasaulio vaizdo klipų, kompiuterinių žaidimų kūrėjai, profesionalūs dizaineriai. Skaitydami šią knygą jūs susipažinsite su pačiomis įvairiausiomis „Maya" programos funkcijomis, įrankiais, sužinosite, kaip sukonstruoti, atvaizduoti, animuoti savo sukurtus veikėjus. Pridėtame kompaktiniame diske rasite iliustracijų, filmukų ir scenų failus, kurie leis su knygos medžiaga susipažinti kompiuteryje. Be to, rasite „Maya" programinę įrangą, skirtą savarankiškam mokymuisi.
Matematiniai loto ir žaidimai
Leidinyje pateikiami įvairūs matematiniai loto ir žaidimai, skirti skaičiuoti mintinai. Autorės siekia sudominti pradinių klasių mokinius matematikos mokslu, ugdyti jų kūrybiškumą, gerinti mintinio skaičiavimo įgūdžius, taikant matematines žaidybines užduotis plėsti ir gilinti mokinių matematines žinias.
Daug dėmesio pamokose mokytojai skiria gabiesiems mokiniams. Šiuolaikiniai pradinukai vis mažiau geba koncentruoti dėmesį, yra labai judrūs bei įnoringi. Šia priemone stengiamasi nediferencijuoti mokinių pagal gabumus, o įtraukti juos į komandinį darbą.
Matematinius loto ir žaidimus siūloma žaisti individualiai, poromis, grupėmis.
Žaidimų korteles reikia sukarpyti. Žaidimo dalyviai išsitraukia po kortelę. Pradeda bet kuris dalyvis. Jis skaito kortelės teiginį, pvz., aš turiu 19, kas turi 2 kartus daugiau. Atsiliepia tas vaikas, kuris turi kortelę su 38 ir 1.1.
Matematiniai žaidimai ypač ugdo mokinių dėmesingumą, lavina atmintį. Priemonė tinka 2-4 klasių mokiniams.