Dariush Derakhshani - Maya 7
"Maya 7 trimatės animacijos pradmenys" - puiki galimybė įgyti trimatės animacijos pradmenis. „Maya" trimatės animacijos ir efektų programinę įrangą vertina viso pasaulio vaizdo klipų, kompiuterinių žaidimų kūrėjai, profesionalūs dizaineriai. Skaitydami šią knygą jūs susipažinsite su pačiomis įvairiausiomis „Maya" programos funkcijomis, įrankiais, sužinosite, kaip sukonstruoti, atvaizduoti, animuoti savo sukurtus veikėjus. Pridėtame kompaktiniame diske rasite iliustracijų, filmukų ir scenų failus, kurie leis su knygos medžiaga susipažinti kompiuteryje. Be to, rasite „Maya" programinę įrangą, skirtą savarankiškam mokymuisi.
Matematiniai loto ir žaidimai
Leidinyje pateikiami įvairūs matematiniai loto ir žaidimai, skirti skaičiuoti mintinai. Autorės siekia sudominti pradinių klasių mokinius matematikos mokslu, ugdyti jų kūrybiškumą, gerinti mintinio skaičiavimo įgūdžius, taikant matematines žaidybines užduotis plėsti ir gilinti mokinių matematines žinias.
Daug dėmesio pamokose mokytojai skiria gabiesiems mokiniams. Šiuolaikiniai pradinukai vis mažiau geba koncentruoti dėmesį, yra labai judrūs bei įnoringi. Šia priemone stengiamasi nediferencijuoti mokinių pagal gabumus, o įtraukti juos į komandinį darbą.
Matematinius loto ir žaidimus siūloma žaisti individualiai, poromis, grupėmis.
Žaidimų korteles reikia sukarpyti. Žaidimo dalyviai išsitraukia po kortelę. Pradeda bet kuris dalyvis. Jis skaito kortelės teiginį, pvz., aš turiu 19, kas turi 2 kartus daugiau. Atsiliepia tas vaikas, kuris turi kortelę su 38 ir 1.1.
Matematiniai žaidimai ypač ugdo mokinių dėmesingumą, lavina atmintį. Priemonė tinka 2-4 klasių mokiniams.